YOLO

Publicerad 2012-09-16 01:11:34 i Sara Johansson

sup niggas
13:15 spelade jag & My match med F98 mot Värmdö. 
Matchen slutades 0-0.. kul match osv.
Efter det åkte vi hem, sen duschade jag. Efter var jag tvungen att skynda mig as mycket, så sminkade mig på 10min och sen blev jag klar typ 18. Då gick jag till Jessika, vid 18:30 kom pappa och hämtade oss då skjutsade han oss till Salem och där tittade vi på Salem-Bele. Sen gick vi till Rönninge station och där tog vi bussen till Tumba och sen bussen hemhemhemhemhem. 
Nu sitter jag och skypar med Jessika, Maria, Ida & Erik.
XOXO♥
haha
where was we jessan?!? 
gangster ja hörde
fuck aina
arsenal!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela