23 dagar kvar

Publicerad 2012-10-03 23:03:37 i Sara Johansson

 
Idag började vi 8:10 mamma skjutsade mig, Matilda & Amamda till skolan.
Efter lunchen gick jag hem, mådde inte bra. 
När jag kom hem somnade jag och sov till aa ungefär 16. Då tittade jag på Gossip Girl!
Just nu sitter jag i sängen ska snart stänga ner fitt datan, ljudet är sönder så ska lämna in den imorgon.
Ska se lite på Gossip girl på ipaden. 
Imorgon tror jag att jag ska till skolan. 
Pussar!♥
Bröder!♥
..
grattis svergies stolthet.
Jag älskar dig Zlatan!♥
hahahah!
världens bästa fotbolls spelare.
messi messi messi
min förebild
♥♥♥♥
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela