min & matildas turdag!

Publicerad 2012-10-01 18:02:20 i Sara Johansson

Hola!
Idag började 9:30 med mentor stunden. Slutade 15:00 med språk. När jag kom spelade jag litttte fifa13 och sen har jag försökt att skriva på min novell som ska in idag. Har fan bara skrivit 270 ord... Skärpning fan!
Ska ta 19:11 tåget med Murre till träningen. SLutar 22:00 nicenice en sådan måndags kväll.
Puss!♥
yo brother from another mother.
Mina riktiga lockar osv. 
Matildas iPod
:( matildas iPod
Min iPhone, ba gled ur fickan :( 
åsne huvud
''tobbe vi går ut och joggar'' hahahahahahahahhahah visst
converse
äntligen mitt!!!!!! 
har fastnat ... :( 
det suger!!!!! 
kommer få sitta uppe hela natten för att bli klar :( 
mina riktiga lockar osv.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela