SÖNDAG!

Publicerad 2012-10-07 22:08:19 i Sara Johansson

Idag vaknade jag typ 9.
Kl 9:30 åkte jag till Västertorp och där hade vi match mot Rotebro. Vi torskade. Direkt efter den matchen bytte jag om till fotbolls kläder sen vidare till Mälarhöjdens IP och där hade vi åttondelsfinal mot Täby och vi vann med 5-2. Gjorde 1 mål, woho. Efter det åkte jag hem och var hemma en liten stund. Sen till Västertorp och där match mot Tullinge, vi torskade. men älvsjö är bäst ändåååå
Pussar!♥
VI ÄR BÄST! 
Kvartsfinal mot Täby på tisdag! 
2-2 
Messi gjorde båda målen från Barcelona
du är bäst världens bästa lionel messi♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela