Kvartsfinalen gick ju bra

Publicerad 2012-10-09 23:22:29 i Sara Johansson

Idag började vi 8:50 då hade vi musik. Efter skolan blev det ett litet missförstånd om när jag, Linnea & Angelica skulle åka till Stora Mossen. Men aja, gick hem på typ 10min från skolan då stressade jag ihjäl mig. Vi tog iaf 15:56 tåget till Årstaberg sen tog vi tvärbanan till Alvik och där stod vi stilla vid statoil. Vi hade ingen aning om vart vi skulle, men sen kom Elins mamma och hämtade oss då var vi 35min försenade. Vi spelade kvartsfinal i sanktan mot Täby1. Vi förlorade! Shit happens. Vi är iaf ett av åtta lag bäst i stockholm i 16-18åringar, high five!
Efter matchen svängde vi förbi Liljeholmen, där testade jag våra nya overaller i innebandyn och sånt. När jag kom hem hoppade jag in i duschen. Ska nog se på 1 avsnitt av gossip girl innan jag går och lägger mig.
Pussar!♥
Hahahahaha ida bror
hahahah
Hahahahhahaha åååh
adaaaaam fettt coolt,
PS vågade ej säga något.
PS han är FETTTTT lång
hahahahahahah
kungen utan pungen , ja hörde ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela