Lördag !

Publicerad 2012-10-06 19:34:20 i Sara Johansson

TJA! 
Idag vaknade jag 11!  
Mötte MAtilda vid 13 då gick vi till Amanda sen gick vi till tåget.
Vi tog 13:26 tåget till Huddinge sen gick vi upp till Tomtbergahallen och där tittade vi på Huddinge-Haninge/handen vet fan inte vad dom heter.
Efter matchen så var vi lite i en lekpark hahah. Sen tog vi bussen till Huddinge sjukhus och sen 713 hem. 
Nu sitter jag och lyssnar på musik ska snart mysa under täcket och kolla på Gossip girl.
Imorgon har jag 3 matcher. Först innebandymatch mot Rotebro direkt efter den måste jag åka till Mälarhöjdens IP för där har vi typ åttondelsfinal mot Täby i fotboll och den börjar när jag kommer typ. Sist har jag innebandymatch mot Tullinge, tuff dag imorgon! hahah åh fan
Pussar!♥
match
proffs eller ?!
båda fötterna på jorden
förlåt jonas om vi härmar dig
kines typ

Kommentarer

Postat av: Sanna Svedin

Publicerad 2012-10-07 13:49:23

Grym blogg! Vad tycker du att en bra blogg ska innehålla? :) Kolla gärna in på min blogg där det pågår en veckans blogg tävling!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela