hammarby 4 - 2 degerfors

Publicerad 2012-10-08 22:39:21 i Sara Johansson

tjatjatjatja!
Idag kom jag, Matilda & Amanda till skolan ungefär 9:30 och hade helt glömt bort att vi hade sovmorgon...
Så vi började ju 10:30, fuck this. Så vi satt i skolan i 1tim och hade skit kul, verkligen....
aja, idag slutade vi typ 15:00 då drog jag hemåt, när jag kom hem tittade jag på gossip girl och låg lite i sängen och chilllade. Vid 18:20 kom Jessikas morfar & mormor, Jessika & Ida då skjutade dom oss till Storvreten och där skulle Ida provträna med Tumba. Så jag & Jessika satt där och kollade efter det gick vi från Storvreten till donken och käkade lite där. Sen tog vi 21:28 bussen heeeem nu sitter jag och törstar ihjäl. 
Ska snart ta bort sminket och sen sooova.
Imorgon har jag kvartsfinal mot Täby 1 på/i Stora Mossens IP.
GODNATT BRÖDER!♥
ååååh
åh jag är så buuusig
BÄSTA MALCOLM! 
peace typ
matilda där bak,cp
kingen in tha school
idrott är kul osv.
springer fan hela tiden
sup niggas'
ida bad till Gud att de skulle gå bra på hennes provträning, hahahah
donken med bröder
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela