Blodbröder

Publicerad 2012-09-27 17:47:18 i Sara Johansson

Idag hade vi ju sovmorgon till 10:35. Fast jag kom typ till skolan 10 då satt jag med Matilda för hon hade redan lektion. :) 
Sen hade vi svenska, lunch, no&no. 
Sitter just nu och lyssnar på musik, har kollat på lite gossip girl.
Måste snart käka något för sen är fotbollsträning.
Vi kanske hörs efter, kanske inte!
Puss!♥
hahahha matildas facerape! bästa
sova sova
orre why are you giving us a hard uppgift . 
Hahah åh . 
Ida melbi har färgat sitt hår brunt.. Vill fan också göra det nu.. åååh :( 
jagärbättreänBÄST
jagärbättreänBÄS
jagärbättreänBÄ
jagärbättreänB
jagärbättreän
jagärbättreä
jagärbättre
jagärbättr
jagärbätt
jagärbät
jagärbä
jagärb
jagär
jagä
jag
ja
j
ja
jag
jagä
jagär
jagärb
jagärbä
jagärbät
jagärbätt
jagärbättr
jagärbättre
jagärbättreä
jagärbättreän
jagärbättreänB
jagärbättreänBÄ
jagärbättreänBÄS
jagärbättreänBÄST
blodbröder for lajjjjf

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela