Outside i'm smiling , inside i'm crying.

Publicerad 2012-09-11 22:18:11 i Sara Johansson

Idag började vi 8:50 men jag och Matilda var väldigt försenade.
Så vi la oss på några bänkar och somnade.. 
Den här dagen har sugit fett !!! 
För det första så var jag trött... som fan!
Ja, och för de andra så hade jag + mina 2 homie's ett litet samtal med två lärare. 
Och för det tredje, ja. En sak som gör att jag inte kommer gå till skolan imorgon!
Jag & Matilda fick sluta lite tidigare för att våran lärare ville det typ.
När jag kom hem gjorde jag inget. Har mått så jävla dåligt idag. Så har inte ätit något och sov sen i soffan.
Nu ska jag försöka sova, och typ aldrig vakna.
Hejdå.
btw mina vänner, rubriken stämmer in så jävla mycket på mig!
Jag hatar mitt liv.
när vi sov.
rip
min huvudperson i min novell
X-factor på iPaden
ajde bror
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela