Match mot Nackdala.

Publicerad 2012-09-20 00:58:06 i Sara Johansson

Hola!
Idag började vi 8:10 och vaknade fan 7:20. Så mamma skjutsade ner mig, Matilda & Amanda till skolan.
Vi sluta runt 14 då gick jag & Matilda hem till Amanda och där chillade vi lite och tittade på X-factor från i måndags. Sen var jag tvungen att gå hem och käka för skulle på match.
Tog 18:26 tåget med Linnea till Stuvsta. Vi vann med 4-0. Första halvlek sög jag, liksom ville bara gå därifrån för att jag skämdes som fan. Började redan fundera då ifall om jag ska sluta på fotboll. Andra gick det väl bra, gjorde 1 mål. När jag kom hem duschade jag.
Nu vill jag helst bara bli klar med inlägget så att jag får lägga mig och sova.
Puss!♥
love you
jag, matilda & amanda <3
chillade i amandas soffaaa
Så jävla tuff
haha 
 
Två bilder ville inte komma med pga av min FITT dator, eller FITT blogg.se. 
åh .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela