Match mot Enskede!

Publicerad 2012-09-02 23:09:49 i Sara Johansson

Tjosan i trosan!
Idag tog jag & Linnea 14:26 till Stuvsta sen gick vi till IP. Där hade vi match mot Enskede och vi vann med 3-0, super bra. Domar jäveln kunde typ inte svenska, men gav en i mitt lag rött kort för att hon sa ''oj shit''. Åh herrreeeeguuud!!! Aja efter matchen skjutsade vi hem Linnea sen hemhem. När jag kom hem hoppade jag in i duschen. Sen tog jag, Jessika, Linnea, Ida & Maria 19:08 bussen till hallen dr hade vi ett möte. Sen tog jag 20:15 bussen heeeem. Nu sitter jag och tittar på tv.
Ska strax sova.
pussar!♥
vatten
forever alone eller ngåot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela