Loved you once, love you still, always have, always will.

Publicerad 2012-09-18 23:35:19 i Sara Johansson

Sup niggas!
Idag började vi 8:50! 
De två sista lektionerna hade vi Idrott & Idrott. Så idrott i 3tim.
Men vi satt typ i Tobias rum och käkade apelsiner och hoppade lite på hoppsi hoppsi studsmattorna. 
Vi gick hem vid typ 16:00 då mötte man på en ful äcklig liten häxa i centrum.
WOHO.
När jag kom hem gjorde jag inget, käkade lite och sen bytte jag om.
Jag, Jessika, Angelica & Ida tog 17:56 tåget till Stuvsta och sen hade vi träning.
Nu måste jag sova bröder, är hur trött som helst.
xoxo♥
Rolig matte lektion OSV
A i fucking IDROTT!!
Hahahahahahah
HAHAHAHAHAH
satt in tha school like a boss.
ajde, melbis ass

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela