11 dagar kvar!

Publicerad 2012-09-06 22:43:47 i Sara Johansson

Tjosan i trosan!

Idag slutade vi 11:20.
Hade två lektioner , Hk & Svenska. 
När jag kom hem somnade jag i soffan och sov.
15:15 hade jag utvecklingssamtal, det gick väl bra. 
Pratade lite om min framtid, alltså det jag funderar på att göra efter 9an.
Annars har jag inte gjort så mycket idag, har bara varit hemma.
Hoppade träningen idag , mår tyvärr inte så bra.. 
               Pussar!
haha ska färga tillbaks.. 
NOT! 
ååh våran fina hemkunskaps sal.
köksmästrarna där borta!! 
hahahahhaha släckte lampan sen.. hahahahahah
lebb, please!
tjo blå öga
hahahahah
detta var  en bra film! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela