Onsdag....

Publicerad 2012-05-09 18:58:48 i

Hola! :D
Idag började vi 8:10 men kom till skolan 9:50 typ. ;)
För vi hade slöjd fast inte med våra riktiga grupper så pallade inte..
Efter det hade vi språkval sen lunch, svenska, bild & engelska.
Vi slutade typ 14:35.. :)
Nu sitter jag i min säng, hoppar innebandy träningen idag pga skada.
Ska snart se på film!!
Pussar & kramar!♥
Var lite törstig..
Kollade på Karlsson på taket på bilden, eftersom att man är klar med allt! :D
åh , älskar!!!
Jag kan inte ens gå, utan din luft i mina lungor!
FITTA NRJ!
18 årsgräns, fuck off.
Hur många Beliebers finns det som är under 18?!?!? typ 10% av 100%.
BRB, ska skaffa fejk leg.
HAHAHAHAHAH
filmen från igår, hahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela