Håret!

Publicerad 2012-05-17 16:57:38 i

Hola!
Sorry att jag inte bloggade igår kväll men blev för trött och var på dåligt humör.
Vid 15:40 gick jag & mamma ner till frisören och där skulle vi först avfärga all min färg men de gick inte, de ville liksom inte gå bort hur mycket hon än gjorde.. Men det blev ljusare så sen hade hon i någon färg, vet inte riktigt.. Kommer inte ihåg! haha. ;) Sen klippte hon av ganska mycket på håret, mest de slitna.. Så har inte lika långt hår längre ;) ;)
Men jag säger bara #ImOnMyWayToBliBlond
Efter frisören gick jag hem till mina kusiner för en fyllde år. Då var vi där i någon timme.. ;)
Sen hem.
Ska snart byta om till fotbolls träning. Fan va nice väder att spela i!! ;)
Pusssssar!♥
håret
true
true
yes i want!
yes i want!
håret, (dock ser de super ljust ut.. de är inte så i verkligheten!!)
HAHAHA MADE MY DAY!!!!!! :D :D :D :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela