Onsdag fan. hot hot hot

Publicerad 2012-05-02 22:31:41 i

Hoooola! ;)
Idag var det ju skola, wiho typ. Vi började 9:05 med No sen språkval, lunch, svenska, bild & engelska. Sen gick jag home. :) När jag kom hem tog jag bort sminket och sen solade jag en liten stund efter det duschade jag av kroppen sen bytte jag om! Efter det gled jag ner till hallen och där hade vi träning. :) SKIT bra träning! Var lite nervös i början, eftersom att det var första träningen för mig med alla 96or & två andra spelare. Efter träningen kom fader och hämtade mig då åkte vi och handla snabbt , när jag kom hem käkade jag och sedan hoppade jag in i duschen.
Nu sitter jag och tittar på bigbrother. ;)
puuuuss!♥
tjo
Detta gjorde jag och Amanda på bild lektionen, vi är så bäst! :D
jordgubbar
Ganska nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela