Grattis Fabregas!

Publicerad 2012-05-04 22:30:38 i

Hey babes!
Idag eeefter svenskan hade vi lunch sen so och sist no. :) Sen gick jag hem med Amanda.
När jag kom hem gjorde jag inget satt och kolla lite på yt och sånt. Sen fastnade jag framför datan för hade hittat klipp från Eva & Adam så satt och kollade på 6 avsnitt. ;) Skit längesen jag kollade, as bra ju!
Just nu sitter jag och tittar på bigbrother och ba chillar.
Morsan har fest där nere , hahaha nej inte fest hahahah drivde bara. Hon har vänner här iaf. :)
Imorgon är det match mot Boo, tagga typ...
Puss!♥
Graaaatttis babe!
ler
klart 2015, brb ska flytta
Fyfan vilka töntar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela