Älskar hammarby pojkar , de är så söta!!!

Publicerad 2012-05-18 23:53:37 i

Holaaaa ! :D
Idag vaknade jag 11 sen vid typ 12:30 började jag sminka mig och sånt sen kom min moster & två kusiner hem hit.
Vid 15:00 gick jag ut och mötte Jessika sen tog vi 15:26 tåget till södra och där gick vi runt lite. ;)
Sen gick vi på Barista och käka lite sen gick vi och kolla lite och sedan fika vi lite.
Efter de gick vi till min pappa som satt på medis och drickte litt bärs. Sedan tog jag & Jessika tunnelbanan till Gullmars och där mötte vi Clas sen gick vi in på Söderstadion och kollade på Hammarby-Assyriska bajen torskade med 0-2 fyfan. :( + det blev bråk i klacken och folk kallade oss ''fotbolls mördare'' men egentligen var det ju en jävla syrian från Södertälje som tydligen kom till klacken och stod och vifta med en assyrisk flagga, mogen kille liksom...
Sedan åkte vi hem med Clas då tittade jag på tv nu sitter jag och skypar med Daniel & Jonas! :D
Pussssar!♥
Jessikas första tweet , HAHAHAHAH ! :D
Hahahhahah
de blev inte 3 poäng, följ mig på instagram TYPSARIS!
Jessika står naken där inne!
äre go fika eller ?
mumsfililbaba
Älska bajen iallafall, man kan inte vinna varje match! :D
FUCK AINA !
Älskar dig pappa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela