1000 inlägg!

Publicerad 2012-05-31 13:37:41 i Sara Johansson

TJÄNA!
Idag började vi 8:20 kom lite sent för jag litt trött. När jag kom till skolan dansade jag med Matilda,Amanda och Felicia. Sen hade vi teknik,no, lunch, idrott och nu har vi "matte" fast ingens internet funkar, och Nina vägrar låta oss gå hem.. Alla är jättesura förrutom Freja och jag, alla har damp - speciellt Amanda.
Sen kommer det regna när vi ska gå hem säkert, SUG KUK.
Själv sitter våran fula vikarie med mobilen uppe. Han gör ju fan ingen nytta iallafall!!
Sen ska jag gå hem, i regnet dessutom. Idag har jag träning också, hoppas det inte regnar för då är det tråkigt!
Pussar och kramar :D
Min vän Matilda hjälpte mig att skriva detta inlägg, lite har hon skrivit med sina egna ord.
TACK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela