HALVDAG, NICEBROR!!!!

Publicerad 2012-03-27 22:24:00 i

Tja på er! :)
Idag började vi 8:10 med slöjd och sen hade vi språkval, efter det slutade vi. :) Sen tog jag tåget med Jessika till Huddinge och där gick vi runt & runt sen hoppade vi på tåget och tog det till stan och där gick vi också runt & runt. :P Sen kom Maria också då gick vi ruuunt & runt sen käkade vi också. Sen hoppade vi på tåget och tog det till Karlberg och sen bytte vi tåg till Sollentuna. :) Där satt vi i typ 15min sen lämnade jag & Jessika, Maria där i Sollentuna och tog tåget till Väsby och där hoppade vi på en jävla buss och tog den till fucking Rotebro och sen hoppade vi på samma buss och tog den till Väsby, där mötte vi min far! :D Då tog vi tåget hem till Tullinge med min padre. Nu sitter jag och skypar med Elin, Fikonet, Samuel & Emelie! :)
Vi hörs imorgon! :P
Pussar!♥
CHARLIE GUSTAFSSON SVARADE MIG!!! :D
my boyfriend!
fin blond slinga , typ.
Cooooolingen chillar med Johns mac
vart fan hamna vi?
fuck dom här stationerna!!!
nytt skal, and yes i love it!!

Kommentarer

Postat av: Världens bästa

Publicerad 2012-03-27 22:37:37

Duckface?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela