Bad day... :(

Publicerad 2012-03-22 21:53:12 i


Tjaba tjena! :)
Idag började vi 8:10 med matte sen hade vi idrott, svenska, lunch, so, bild & engelska.
Sen fick jag skjuts hem av Håkan. :) När jag kom hem fixade jag smoothie och sen tog jag bort mitt smink och fixade sängen. :) Sedan la jag mig i sängen och kollade på AFV (amercian funniest home videos!) sedan somnade jag och sov till ungefär 18:45 typ.. :)
Just nu ligger jag i sängen och glor på tv,n. Mår inte bra, har skit ont i min hals och ont i huvudet.. :(
Hoppas jag blir kry tills matchen i helgen, annars ryker min sista serie match!
Men vi hörs iaf imorgon!! :)
Pussar!♥
åh dör
sägs att divorna ska vara med på ''svenska miljonärer'' fan det kan man ju inte missa asså!
hahahahah
örnar.. HAHA
Människa, var glad att du är du!
:( :(
första smoothien!
andrAAA!
buhuhu
true shit

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela