Sjuk.

Publicerad 2012-03-23 20:01:49 i

Hej på er! :)
Idag vaknade jag typ 7:45 då låg jag i sängen och kände direkt att jag inte skulle palla skolan..
Hade skit ont i halsen, hostade, feber osv. Så det blev ingen skola.. Satte på tv,n och kollade lite på Ghost Wisper! :)
Sen sov jag lite, och har bara legat i sängen idag...
Fast sen käkade jag middag och sånt. Nu sitter jag och lyssnar på musik och bloggar ju. ;)
Imorgon blir det game, fan va braaa!!! Eller aa som jag mår nu kan jag ju köra, har ju ba lite ont i halsen och är förkyld och hostar lite. Bara det inte blir värre tills imorgon är det bara tuta & köra! :D
Vi hörs senare eller imorgon! ;)
Pussar & kramar!♥
typsaris, för er som har lust att rita! ;)
hahah kul!
Fuck you haters!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela