Rubrik, tja!

Publicerad 2012-03-14 21:45:51 i

Hallå! :)
Idag började dagen med att jag försov mig, så kom till andra lektionen då hade vi Språkval sen lunch, musik, engelska & svenska! :) Efter det gick jag hem med Jessika, när jag kom hem bytte jag om sen käkade jag och bloggade! :D Vid 16:10 gick jag hemifrån då mötte jag Jessika & Maria då gick vi till träningen, den gick väl bra! :)
När jag kom hem käkade jag mat sen tog jag bort mitt smink, sen hoppade jag ner i badet och sist duschade jag. ;) Nu sitter jag och lyssnar på musik och aa bloggggar. Ska ba vänta tills BB börjar. Imorgon börjar vi 8:10!
Men ni får ha det super tills nästa gång vi hörs! :) I helgen tänkte jag köra en ''Johansson blickar tillbaka'' och vad jag blickar tillbaka till blir en hemlighet, det får ni se i helgen. ;)
Massa kärlek!♥
hahahah åååh kvälls humor!!!
ser ut som ett tard
whyy?!!??!
knark
eye
Om mer folk börjar läsa min blogg kanske jag berättar en sak som har hänt in my life..! ;)
ELIT!
Fick en ny i klassen idag, Akissej
ser ut som någon annans arm, hahahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela