Fifa12

Publicerad 2012-03-01 14:41:16 i

Tjoo!♥
Idag vaknade jag 11 vid 11:30 hoppade jag in i duschen. ;) Sen aa duschade jag, hahah! Efter det käkade jag något sen klädde jag på mig lite kläder på kroppen. :P Nu sitter jag och snackar skype med Elin, Daniel, Pascal & Samuel. ;) Sitter och lirar lite FIFA12 också, fan vad dåligt det går.. :( Skit längesen jag lirade, skit spelare, skit spel. OSV! Vid 16 ska jag & Amanda vara nere vid vårdcentralen och ta spruta... KILL ME! Jag kommer fan börja gråta.. :(
Vi hörs senare! :D
Pussar!♥
FAN, han skulle tagit med 2st hem.. :( Idiot .. vill också ha en fucking iPad !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela