Jag tänker hoppa ner från Eiffeltornet

Publicerad 2012-07-06 00:09:14 i Sara Johansson

Tja babes!
Idag vaknade jag 10 mohahahahahah. 
Då käkade jag litt frukost och sedan satte jag på mig kläder och satte på litt mascara och sedan vid 12:15 typ drog jag iväg gick litt över bron sådär, eller jag gled över bron fan. haha så jäkla ball! Andra sidan av bron mötte jag Amanda då gick vi till tåget vi gick litt sakta så vi tog 12:41 tåget till centralen och sedan gick vi där i stan och kollade och köpte litt sen tog vi en ICE TEA på wayne's coffeeeeee så jäkla mumsmums asså. Kommer inte ihåg vilket tåg vi tog hem något med 15 HHAHAHAHAHHA en tjej som satte bredvid mig satt och lyssna på jag tänker hoppa ner från eiffeltornet hahahahahhahaaahhaha herregud .. När jag kom hem gjorde jag fan inget sen bytte jag kläder och sen käkade jag litt mat, sen kom Jessika & Maria hem till mig då gick vi ner till centrum och sen tog vi bussen till brantan och där lirade vi litt fotboll sen gick vi någonstans vet fan inte vart. Men vi kom iaf ner till stationen då köpte vi en dricka och sen hittade vi en vän på bänken som vi satt och prata med och sånt. Sen tog vi 22:34 bussen heeeeeeem!!!!!!!!!!!!!!!! Just nu sitter jag och lyssnar på musik och skriver med en fucking surpuppa!
Pussar!♥
Amanda trodde att jag var en gammal kärring :( 
Persika is te!!!!!!
badass
Någon som kan gissa vart vi va??!?!?! 
himmelen var fan rosa 
vad leker dom xD
dom tog min boll :(
Kommer aldrig glömma er underbara innebandy spelare ifrån STHLM syd. 
Ni är bäst alla!!!♥
USCH. Jag la ut den här bilden samtidigt som jag lyssnade på Lego House bror tårarna kommer fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela