BILDER!

Publicerad 2012-07-03 01:48:22 i Sara Johansson

Gift dig med mig snygga brandman!!!!!!!!
Jessika somnade 
karlstad
..!!!
bäret i love uuuuuu
karlstad
Marcelo!!!
Idisen i karlstad! 
fick godis av lagledarn :P 
BABE!
På väg till Karlstad
snygg brandmän!!!! kom hit
Första natten! :D 
KARLSTAD
OM jag gjorde Karlstad osäkert! BADASS
emmsan
karlstad
DÄR STOD VI!!!! i karlstad
SÅ FINT BECCA!!! i örebro
innan discot hahah i örebro
många p12or... hahahhaaha
i örebro
haha från örebro
linnea gillar att fota min arm när jag sover..
örebro
Rebecca i den cooola bilen xD
Örebro
linnea i den coola bilen xD
Örebro
cooola bilen
örebro
Guld i Örebro cupen med härliga underbara StuvstaIF!
Peter, Frida, Angelica, Elin, jag, Linnea, Becca, Emma, Josse & Peter
Elli, Amanda, Hanna, Jossan, Mysan, Moa & Emelie
Utanför fönstret i Karlstad.
Fan vad vi var rädda att de skulle komma agressiva utvecklingsstörna människor asså..
vi fick godis av våran bästa lagledare gurra!!! 
Karlstad
Jag & Bäret!!!!
karlstad
TJA ELISE!!!! 
karlstad
Rebecca i Örebro! :D
Såhär nice hade vi det när vi kollade på fotbolls match
becca, jag & linnea
örebro
chillar lite med ballongen
örebro
slavarna gjorde massage på mig!!
örebro
Jessika lebb försöker öppna dörren när idisen duschar
Karlstad
Ida fitt arab :D 
karlstad
haha ida
karlstad
Jessika ba njuter
karlstad
innan dusch 
jävla sliten assssååå
karlstad
hehe papsi 
Påväg till örebro , litt käk
zlatan har en hemlig dotter... 
örebro
vad hände nu då? sätter mig och har värsta ärret på knäet..
örebro
I stefans coooola bil på väg till GAME! 
ÖREBRO
 
ENJOY!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela