BILDER FRÅN BLEKINGE!

Publicerad 2012-07-30 21:25:30 i Sara Johansson

 
Film i bilen påväg ner till Blekinge
Ute på landet....
Blåste bubblor med kusinen
nicenice
TJAFAN
Bästisarna
har man inte blivit lite galen om man står och pratar om den norska killen till ett par kossor?!?!?!?
Cykla de va nice
Lite läskigt att de stod så där i rummet man sov i.. 
Nike 8år!!
morfar hissade flaggan för nikepike!
Här runt åkte jag med mormors moppe.. så jääävla nice!!
fina flaggan.
Är man crazy som sitter och lär sig norska?!
nice väder 
här sov jag & nike!
min & nikes utsikt ifrån fönstret! :P
Mamma mia
Nike redo för en åktur på Östersjön
Torhamn
Ute med båten
NNICE!
Skvätte lite
Instagram bilden xD xP 
xD
hahahah
Torhamns udde
instagram bilden
Ett träd
ME 
Skvätte lite vatten
var inne i hagen fan XDXDXDXD
ritade till nike :P
ritade till nike xD
Zlatan, min förebild
lite film på väg hem till stockholm!
TJO ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela