Voff

Publicerad 2012-01-31 20:28:22 i

Hej sockertossar! :D
Idag började vi 8:10 men kom ungefär 9:55 dit. ;) Då hade vi språkval, lunch, matte, idrott & elevensval. ;) På elevensval körde vi fotboll (clownen). :D Sen vid 14:50 gick jag hem med Sandra & Stina. När jag kom hem satt jag lite vid datan sen duschade jag och sen käkade jag mat och nu sitter jag och kollar på Top Model Sverige och smsar med min lilla pojke Martin. ;) Ska snart ''sätta på mig'' en ansiktsmask, fan va skönt. :D
Vi hörs imorgon! ;)
Puuusssar!♥
REKORD!!!
Någon som kan läsa?
Erkänner det själv.. HAHAHAH :D
Mitt data skåp!!! :D För er som ser dåligt så står det ''Ingen reklam tack! MVH Sara Johansson''
I'm just sayin ;)
Make a wish..
Åhhhhh lovely♥
I love you pappa!♥

Kommentarer

Postat av: Maja

Publicerad 2012-02-01 07:36:43

Men Saraaaa, vad snuskigt att sätta på en ansiktsmask ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela