BARCELONA!

Publicerad 2012-01-25 22:59:09 i

Tjaba Tjena Hallå! :D
Idag började vi 9:05 ;) 09:40 drog jag mig iväg till tåget och tog 56 tåget till Flempan, och gick sedan till tandläkarn! :) Fick tanställning där uppe, eftersom jag redan har där nere! Så nu är det värsta över typ, asså att sätta dit den och sånt. Hade tid 10:30 men fick gå in 10:20. :P Låg i den där jävla stolen i 1tim och 20min. Sen tog jag 11:59 tåget till Huddinge och lämnade ett foto på mig till någon. :D Sen 12:20 tåget till Tullinge och 45 bussen hem. ;) Kom hem typ 12:55 då gjorde jag inte så mycket, tittade på tv osv.. :D Sen var det innebandy träning, när jag kom hem käkade jag sen dushcade jag. :) Nu sitter jag i soffan och tittar på El Clasico! KOM IGEN NU BARCELONA!!!!!!!!♥
Men vi hörs imorgon! :)
Pussar!♥
Me standing in thaaa rondelllll! :D
#zlatan#wants#to#play#soccer#with#me#and#pato.
Justin I LOVE YOU!!!♥
För din skull baby♥
Bieber!♥
EHM URSÄKTA?!?!?!
HEEEJ!
HEEEJ!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela