Träffade en gullig läsare!

Publicerad 2012-01-23 22:09:03 i

Hej sockertoppar! :)
Idag efter skolan kom morsan och hämta mig så åkte vi till Huddinge och där skrev vi på några papper och sånt.. :P Sen åkte vi hem, när jag kom hem käkade jag och sen bytte jag om. :) Mötte Jessika ungefär 17:20 då gick vi till träningen, fett soft! :D Sen hade vi träning. Efter träningen gick jag hem med Jessika, haha. ;) När jag kom hem duschade jag, sen käkade jag och nu sitter jag och tittar på Mammor & Mini Modeller. I love it! ;)
Vi hörs imorgon kompisar! :D
Pussssar!♥
Träffade en läsare idag!! Personen ville förbli anonym men personen ville gärna komma med på min blogg! :D
Hoppas du blev nöjd nu ''Miss Anonym''
SNÖ
heeeeeej!
Happy girl!
Hej allesammans! Jag är osminkad! :D
-
Amanda jobbar med sin MAC! Jessika också där bak! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela