Tisdag

Publicerad 2012-01-17 19:35:45 i

Hejhej! :)
Detta får bli ett snabbt inlägg. ;) Idag började vi 8:10 försov mig så kom till nästa lektion, då hade vi språkval. :)
Aja, som sista lektion hade vi Elevensval då hade jag ju idrott då körde jag, Matte, Jessika, Jack, Rebecca, Danne, Linnea & Jesper fotboll. :D Det var nice, sen gjorde en kille i min klass illa sig, asså rejält.. :( Så ambulansen kom, typ precis innan ambulansen kom så klämde Jonte sin tumme i dörren och det blödde som fan och blev ett djupt sår i hans tumme, fyfan. :P Jaja, sen kom ambulansen osv. :) Sen gick jag hem med Stina & Sandra. :) När jag kom hem gjorde jag inget, la mig i badet och sen duschade jag. Sen åt jag :D
Nu ska jag kolla på film, men vi hörs imorgon, eller senare! :D
Pussar!♥
Haha vet att den är på norska, fanns inte på svenska men det är fortfarande engelsk prat och man kan välja svensk text! :D
HAHAHA :D
Cool.
Yo broe from another hoe. Yo brother from another mother! :D
trött haahaha.
Igelkottar! :D
Tummen upp!
hahah :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela