Liljeholmshallen!

Publicerad 2012-01-13 23:52:25 i

Godkväll! :)
Idag åkte jag, mamma & pappa och hämtade Jessika typ 18:30 sen åkte vi och hämta Ida, sen vidare till Liljeholmshallen! :) Då körde vi match mot Älvsjö, hahahaha fyfan azz. Filmar som in i helevete! Dock var det Älvsjö F96! :P Vi torskade med 4-3, gjorde vårat första mål! :p Haha fyfan vad jag har ont i mina knän. Jag ramlade på knäna och typ gled på knäna, fy satan! :O Sen ramlade jag yttligare en gång och den här gången flög jag lite haha, klämmde fingrarna under klubban, haha aj.! Jaja, gillar inte Älvsjö 96 så mycket.. Dom filmade väldigt mycket! Jaja! Sen åkte vi hem, då la jag mig i badet och sen duschade jag. :) :)
Nu ska jag gå och sova! Upp tidigt imorgon, har match mot Tumba kl 9! :(
Pussar!♥
Bjuder från Forshaga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela