EL CLASICO

Publicerad 2012-01-18 21:40:08 i

Hello! :)♥
Idag försov jag mig .. Kom ungefär till skolan 10:10 då hade vi språkval, sen lunch, musik, engelska & svenska. Sen gick jag hem. :) När jag kom hem gjorde jag ingenting, käka lite och sen bytte jag om! Sen gick jag ner till hallen. :) Fett skönt det var att gå, ska göra det flera dagar. :D Sen hade vi träning. Efter träningen kom mamma och hämta mig, sen åkte vi hem!! :D När jag kom hem åt jag , sen duschade! Nu sitter jag i soffan och tittar på ''Livet blir bättre'' eller vad det heter.. :P Snart är det El Clasico!!!! TAGGAAAA!!!!! BARCELOOOONAAAAA!!!!!!!♥
Vi hörs imorgon! :D
Puss!♥
Smoothie! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela