Top model Sverige, LOVE!

Publicerad 2012-02-07 22:15:53 i

Tjaaa! :D
Idag började vi 8:10 med slöjd, språkval, lunch, matte, idrott & elevens val. Sen gick jag & Jessika hem vid typ någon tid.. :P När jag kom hem började det med att dörren inte var låst så när jag kom in trodde jag typ att någon hade dödat min pappa och sen stannat kvar för att döda mig, men då skrämde min pappa mig.. Sen tittade vi på tv och vid typ 16:45 somnade jag i soffan, sen vaknade jag typ 17:15 med att jag skrek, pappa trodde jag drömde. HAhaha! Men mitt ben hade fått kramp så skrek lite och typ grät, hahahahah! :D Aja sen duschade jag också, sen var det top model Sverige, loooove it.
Men vi hörs imorgon!
Pusssar!♥
LOVE YOU!
Slöjd.
kåt
jag ryser när jag hör ditt namn, det bara är så.
baby you light up my world like nobody else!
ssarajohansson på KIK
..
Baada
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela