Rotebrocupen!

Publicerad 2012-02-25 00:49:40 i

Tjena på er
Idag vaknade jag ganska sent.. När jag vaknade klädde jag på mig och satte upp håret i en hästsvans och sen käkade jag två mackor! ;) Vid 14:40 började jag glida ner till stationen och tog 14:56 tåget till Upplands Väsby där och sen där tog jag en buss till pappas jobb. :) När jag kom dit gjorde jag inget typ, satt på en stol sen åkte vi till Väsby station och lämnade av någon där och där stod också farmor & farfar då åkte vi till Sollentuna simhall och där hade vi våran första match i Rotebro cupen, vi mötte Åkersberga och vann med 3-0! 
Sen åkte skjutsade vi först farmor & farfar hem sen åkte vi och lämna Virre och sist hem. ;) Nu pallar jag inte blogga mera. Ska upp 6:30 imorgon typ.. :( Vid 7:10 ska vi typ åka hemifrån och sen till Sollentuna för att spela vidare på den där cupen.. ;)
Vi hörs imorgon! Kanske slänger in ett mobil inlägg , vem vet? ;)
Puss!
I LOVE IT!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela