Imorgon är det fredag, weeehoooo!

Publicerad 2012-02-02 16:48:52 i

Heii! :D
Idag så hade vi ju So, bild & sist hade vi Engelska. Då hade vi en vikarie, Sören. Sen gick jag & Jessika till bussen och tog den hem, fyfan vilket jävla snöväder det har varit idag! Spösnöat hela dagen, shit. -14 grader också, gr8. :( Nu sitter jag och tittar på tv, bloggar & lyssnar på GMX. :) Ska nog stänga ner datan och ta en kopp varm choklad (by: me) och sedan ta en varm dusch!
Vi hörs senare! ;)
Pussar!♥
TRUE !!
Hahahah! :D
Fucking häst som gnäggar när jag nyss har somnat ..
HAHAHAHAHAH
när vi lirade.. ;)
Standard .. :D
Snow!
Make a wish..
Wtf , vad hände?!?
HAHAHAHAH OMG DÖÖÖÖR!!! :D
Tack Musche!
brb, ska ta en dusch med min pojkvän..
Absolut en utav den snyggaste killen i Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela