Fredag.....

Publicerad 2012-02-10 20:38:01 i

Hej på er!♥
Idag vaknade jag 7:45 och kände att jag inte mådde bra, så stannade hemma idag.
Jag låg i sängen ett tag sen fixade jag frukost och varm choklad och satt i sängen och kollade på Sex And The City. :)
Sen har jag städat lite på mitt rum, sovit osv. Sen käkade jag middag. :)
Nu sitter jag och kollar på tv! :D
Imorgon är det innebandy match mot Tyresö och på söndag är det fotbollscup. :D
Pussar!♥
onepiece!♥
Klippa? ;)
Vänta...va??!?!!?!?!
mysigt!
Kollade lite i min garderob , hittade dom här byxdressarna från Turkiet! :D
Jissus, dom här köpte jag i Thailand första gången jag var där.. typ 2006/2007 tror jag.. :D
Alexis Sanchez♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela