Svar!

Publicerad 2012-02-04 00:16:27 i Svar

carro the queen.. om friday friday:
ja tyckte att ditt hår var jätte fin, och långt!!! har du så där lockigt hår eller lockar du det? 
plattar du aldrig ditt hår?
vad använder du för schampo och balsam? 
har du haft andra färger i ditt hår?? 
gillar din blogg jätte mycket!

SVAR: Tjena Carro! ;)
Tack så mycket! Jag har så lockigt hår, gör ingenting med mitt hår. Jag pallar aldrig platta mitt hår längre, förut gjorde jag det, men inte längre! :D Vilket är super skönt!

Det här använder jag, super bra faktiskt. Använder jag inte det här är mitt hår lockigare än på bilderna. ;) Använder också samma märke och sånt som balsam.
Ja, jag är faktiskt blond.. haha det kan man inte tro va!? :D

Här är jag blond.
Roligt att du gillar min blogg, gillar du den, gillar jag dig! :)
Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela