NFF cupen!

Publicerad 2012-02-12 23:56:16 i

Tjaaa! :)
Idag åkte jag, mamma & pappa iväg till Botkyrka Hallen ungefär vid 13:35. :) (ALLTSÅ DET ÄR FOTBOLL) Första matchen spelade vi mot Rönninge/Salem F96 och vann med 3-0, grymt! ;) Andra matchen spelade vi mot Järla F96 och vann med 3-1 gjorde ett mål. ;) Tredje matchen var mot Aspudden F96 och den vann vi med 4-0 gjorde ett mål. ;) Då hade vi vunnit gruppspelet, awesome! :D Semifinalen körde vi mot Åkersberga F96/95/94 och den vann vi med 2-0 gjorde ett mål. ;) Sen var det dags för final mot Vasalund och först gjorde dom 0-1 sen 1-1 sen 1-2 sen 2-2 sist blev det tillslut 2-3 till dom, gjorde ett mål. ;) Så vi kom 2a, skit bra spelat! :D Sen åkte vi och lämna Sarah & Linnea och sen hem, då åt jag en macka sen tittade jag slutet på Wallander och sen duschade jag. Nu sitter jag i sängen och tittar på Sex and the city! ;)
Vi hörs imorgon! :) :)
Pussar!♥
BÄST!
LOVE!
..
no makeup!
det gäller ju att bjuda på sig själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela