Monday

Publicerad 2012-02-06 22:07:30 i

Hejhej bebisrumpor! :)
Idag började vi 9:30 med mentorstunden, so, lunch, no, språkval & so. ;) Sen kom Jessikas pappa och hämtade oss så skjutsade han hem mig, när jag kom hem sov jag lite sen bytte jag om! Vid 17 kom Jessika hem till mig, då körde vi en FIFA match. :D Sen skjutsade mamma mig, Jessika & Maria till hallen och där hade vi träning. Damernas tränare, tränade oss idag!! Så jäkla rolig och bra träning vi hade! :D Efter skjutsade Håkan hem mig, då tittade jag lite på tv och sen duschade jag. Nu har jag nyss sett Mammor & Minimodeller, ska sätta på Sex And The City om det inte är något bra på tv. Imorgon börjar vi 8:10 med slöjd.
Vi hörs imorgon! :)
Pussar!♥
HAHAHAHAHAHAHAH
kissie.. kissie.. kissie ! :D
love!
FUCKING BLOGG APPEN!!!!
Nice kompis som började följa mig på instagram.. :D hahahah.
#school
balla boys
ELIT!!!
följ mig på streamzoo
Hollister!
I LOVE YOU!!!!
trött jag blir av att kolla på mitt täcke...
Jessikas blad.. :D
Instagram: typsaris
streamzoo: typsaris
twitter: typsaris
picyou: typsaris
gifboom: typsaris
wordfeud: tyypsaris

Kommentarer

Postat av: lovisapuskás

Publicerad 2012-02-07 21:49:47

Tack så jätte mycket :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela