Jag ryser när jag hör ditt namn, de ba är så!

Publicerad 2012-02-22 22:15:07 i

Shoo bröder!♥
Idag började vi 9:05 med Kemi, språkval, lunch, musik, engelska & svenska. :) Först gick jag & Amanda till centrum sen mötte vi Henke där då gick vi hem med han. ;) När jag kom hem käkade jag lite sen tittade jag på tv och sen bytte jag om. :) Vid 16:20 gick jag hemifrån och ner till hallen och där hade vi träning. ;) Efter träningen hade jag ett utvecklingssamtal med tränarna. Sen kom pappsan och hämta mig. ;) När jag kom hem tittade jag på tv sen hoppade jag in i duschen! :D Nu sitter jag och tittar på Big Brother. ;)
Vi hörs imorgon! :)
Pussar!♥
Kemi
Kemi
fuck.. :(
tja sexy, ska vi k.n.u.l.l.a?
f.U.c.K the h.A.t.E.r.S
sho bror
#NICEBROR
Sara smiiile
typsaris
fuck smokers !!!! DIE
shooo / sara & john
ELIT BRORRRRRR
om 8 dagar fyller min pojkvän år!♥♥♥

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-02-22 22:45:42

lukas ewerborg är visst din kill från porroskop

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela