Nackspärr :(

Publicerad 2012-08-15 02:02:00 i Sara Johansson

hola.
Idag vaknade jag 13.. HAHA usch min morgon. :( 
Börjar med att jag reser mig lite lätt för att ''byta sida'' då drar jag med mitt huvud jätte hårt så hela min nacke knäcktes till.. SKIT obehagligt. Jag visste inte vad jag skulle göra, kändes direkt som att ja skulle dö.. Så där låg jag i min säng och grät. Sen när jag faktiskt kunde resa på mig så gick jag och åt frukost och tittade på Kardashian. Vid 17 började jag klä på mig och fixa mig för fotbolls träning. Jag gick ner till tåget och där mötte jag Linnea, Becca, Sarah & Johanna då tog vi tåget till Stuvsta sen gick vi till IP och där hade vi träning. 
Haha träningen gick aa... dåligt! Hahah fyfan vad ont det gjorde i min nacke, usch. Det värsta är ju att det är värre nu, satt och böla för några minuter sen för att det gjorde så ont. Hoppar nog innebandy träningen imorgon. 
Aja nu ska handikappade, jag sova.
godnatt!♥
The parenthood! 
hAHAHAHAHHAAHha ååhåååå NATT HUMOR!!!!!!!
gammal bild
Hahahh
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela