Match mot Södertälje!

Publicerad 2012-08-26 00:35:55 i Sara Johansson

Tjaa! 
Vid 11:30 kom Fredrik, Becca & Linnra och hämtade mig då åkte vi till Södertälje och där hade vi match mot dom. Haha vi hade inte våran ordinarie målvakt. Och jag, Becca, Linnea, Linn, Moa & Emma var skadade. Och vi hade 13 spelare. När det ungefär var 30min kvar så var vi bara 11 spelare kvar, för dom två andra kunde verkligen inte spela. Hahah åh herregud. Blev stämplad två gånger och ett knä eller fot i vaden så sprang och haltade. Aja vi vann iaf med 5-0 vilket var så jääävla awesome, gjorde mål också! :P Hahahah Linnea rumpa in bollen på hörna hahah så snyggt! Nu sitter jag i min säng ska snart se på film, jag tror att jag kollar film på en olaglig sida... Bad girl. Vaaarför är min dator sååå seg.. Asså min skoldator. Jag har rensat allt, asså verkligen allt. Tagit bort ALLA bilder och alla skol uppgifter och aa, allt. Är fortfarande as seg.. :(
Pussar!♥
Världens bästa lag! Ångrar verkliger inte att jag bytte till något annat lag än Stuvsta!!
ÅÅÅÅH I LOVE YOOOOU !!!! 
haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela