Måndag mannen

Publicerad 2012-08-27 22:39:36 i

Tjosan i trosan alla barn.
Idag började vi 9:30 med mentor stunden då jag äntligen har fått min käraste idrotts lärare som mentor. (eftersom att Nina slutade) Efter det hade vi so, lunch, matte, idrott & sist språkval i typ 15min sen gick jag med min kära vän Amanda, hem. Asså fy på skolan. USCH. BLÄ! Matilda min kära vän vill absolut inte gå i samma klass som hennes tvilling bror Jesper. Och när vi kom till skolan så var dom i samma klass?!?!? Åh Matilda började gråta, jag började gråta.. Det var nästan som en begravning eller något... :( Sen gick hon hem och var ledsen, ååh.. :( :( 
Idag har vi också satt en viss person på ovän listan, eller det gjorde vi för ett antal dagar sen, men personen har tydligen förstått det än. Mohaha!
Nu hade jag tänkt haft måndags kvälls mys för mig själv i min säng och kolla film på min olagliga film sida.
Pussar!♥
Bästa läraren !! 
Min & Amandas lunch 
ååh den var så jäkla god assåå.
assssååå seriöst kolla vad söööt!! Ska adoptera den där ..!!! 
Barcelona! <3
tjena! läget?
hahahah
love you justin!
Ahahahahahhhahhha
hola
fred typ.
hahahahahahahahahah! roligaste på facebook idag då... 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela