it's fucking friday

Publicerad 2012-08-31 23:55:05 i Sara Johansson

Hej hopp gummisnopp!
Idag började vi 8:50 med So efter det hade vi so, so, lunch, no med orre & sist engelska. 
Sen drog jag, Maria, Amanda, Jessika, Matilda & Ida till bussarna och tog dom hem, eftersom det regnade så jäävla mycket.. När jag kom hem satte jag på mig myspys kläder haha. 
Sen har jag bara varit hemma och sånt. Ska sätta på LOL filmen efter inlägget. 
Imorgon har jag fotbolls match mot Boo och hoppas verkligen att det inte regnar.. 
Pussar!♥
Åh john skogsmulle!! 
JAG ÄLSKAR DIG! JUSTIN DREW BIEBER!!
fetttt znabb melbi
tjosan in the trosaNNNN
Hahahahah jag, Lina & Linnea för typ 1år sen.. hahahaha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela