Blekinge!

Publicerad 2012-04-08 22:03:55 i

Tjena mittbena! ;)
På fredagens morgon åkte vi hemifrån typ 8 och på vägen dit stannade vi 1 gång vid någon mack och där åt vi frukost. Sen åkte vi vidare till Blekinge. :) Vi kom dit ungefär 14:00. När vi kom dit fick vi mat och sen gick vi husesyn och kollade hela deras hus +stugan utanför osv. :P Sen gick vi alla förutom Mormor, morfar & pappa till havet och till en lekplats. haha!
På lördagen (igår) var det ju påskafton först åt vi frukost sen duschade vi och sen fixade vi oss.
Sen åt vi mat och allt.. ;)
Idag vaknade jag senare än alla andra, orkade verkligen gå upp.. När jag vaknade satt alla ute eftersom det var ganska fint väder så fick jag frukost sen spelade vi fotboll och krocket. :) Sen åkte Peter, Malin, Hasan, Elin, Tuva & Nora hem och vi andra var kvar. Då åt vi mat och fikade innan vi skulle åka. ;) Sen åkte Jocke, Helene, Linn & Nike. :) Sist jag, Mamma, pappa, Gustaf & Emma. Vi stannade i Nyköping och åt sen lämnade vi Gustaf och sen HEEEM!!!!!!!!!!!! :D
Internet funkade verkligen inte.. Eller det var typ då & då det funkade.. Så därför kunde jag inte blogga.
Just nu sitter jag och tittar på Big Brohter. ;)
Vi hörs imorgon! :)
PuSSAR!♥
Vi drar till landet
Havsutsikten från deras hus
en svan'
Peter & mamma.
Hasan, Elin, Nora, Peter, Linn, Malin, Tuva, Emma, Nike, Gustaf & mamma!
Krocket!
movie
Movie
Movie
påsk
MUMS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela