PÅSKLOV!

Publicerad 2012-04-05 22:39:26 i

TJAAAA! :)
Idag började vi 9 eller då hade vi samling i idrottshallen. Först delades vi in i grupper. :) Jag var lagkapten i ''The Winners'' och där var jag med Jesper, Jesper, Mi, Nidhi & Lovisa. Man skulle göra olika uppdrag för att få poäng. Mitt lag kom sist...! Efter den där skit saken slutade vi. Då gick jag & Jessika till tåget och tog det till Södra och sedan tog vi bussen till Hammarby Shoppen. :) Där köpte jag ett iPhone skal sen gick vi till Zinkensdamm och där tog vi tbanan till centralen och sen gick vi runt där och sen tog vi tbanan till Skärholmen och där gick vi runt, käkade THAI! :D Sen tog vi tbanan till Bredäng och därifrån en buss till Jessikas mammas jobb och där jobbade vi.
När jag kom hem åt jag mat sen spelade jag lite FIFA mot kusinen som ska sova här inatt. :)
Imorgon åker jag+ familj till Blekinge där mormor & morfar bor. Kommer hem på söndag.
Kommer ha med mig min data så kanske kommer blogga på kvällarna, vi får se. Annars önskar jag er en GLAD PÅSK! :D
Pussssarrrrr!!!!♥
till rekorn!! <3<33<3<33<3<3<3333<3<3<3
troll
instagram!!!! TYPSARIS
åhnej.. nu kommer alla sluta följa mig, brb ska gråta..
-krama en byggarbetare..- HAHAHAH!
Köpte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela