Eriksdalshallen!

Publicerad 2012-04-29 23:34:38 i

Tjo guys! ;)
Idag vaknade jag 9 då fixade jag mig och sånt sen gjorde jag frukost till pappa och till mig själv.
Sen fixade jag mig lite mer och sen tittade jag på tv för Justin Bieber var med! :D
Vid 10:25 gick vi ner till tåget och tog 41 tåget till södra sen gick vi till en buss och tog den till Eriksdalshallen och där tittade vi på Rotebro-Bele F97 final. Bele vann med 3-0. Jätte bra spelat av alla i Rotebro!
Sen tittade vi lite på Salem-Järfälla och sen gick vi till något cafe och tog en macka. :)
Sen back to eriksdals och tittade slutet på Salem-Järfälla efter den matchen var det Älvsjö-Bele F96 där Älvsjö vann.
Och efter den var det P95 Tullinge-Järfälla... Järfälla vann med 4-3 . ATTANS!
Sen tog vi bussen till södra sen tåget hem sen bussen hemhemhemhem.
Vid 21 drog jag ut en stund med Amanda vi gick bara runt i lilla Tullinge. :)
Sitter just nu och tittar på tv , ska se big brother på datan nu! :)
Pusssssar!♥
blå
F97 finalen
börjar rysa när jag läser texten....
Imorse på tv!
tjo kung
Fan att inte vi kom till final..
Nu kommer FBI Tullinge F97 aldrig komma till final för det finns inget F97 lag kvar.
Tjo några andra serier  .
FBI P95!!!
FBI FBI FBI ÄR BÄST!
VITA!
tjo skal.
HAHAHAH SANT!!!
biffN är du gravid ?
i'm broken, do you hear me?
nya messi, eller var det gay ronaldo biffN?
FRUUUUUKT!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela