onsdag så det skriker om det.

Publicerad 2012-04-25 18:23:27 i

Tjaba tjena! ;)
Idag började vi 9:05 med no sen språkval, lunch, svenska, bild (håltimme) & sist hade vi engelska. :) Efter gick jag hem med Amanda. När jag kom hem gjorde jag inget, bytte till skönare kläder och la mig i sängen. :P Efter det här inlägget ska jag titta på Big brother från igår, för jag missade det..! Ikväll hoppar jag träningen.
Puss och kram!♥
K.
älskar oavsett vad som händer!♥
Chilling in the school , we hav'ed håltimme!!!
tjo biffN
tjo biffN
hej alla fans, biffN hälsar
fett söta
hahahahah
skjut henne inte.. För alla er som inte vet vad filmen heter, så vet ni inte det. Sorry !
Men såhär är det, INGEN AV DOM KOMMER BLI SKJUTNA FÖR GUBBEN SOM SKJUTER VISSTE INTE HUR MAN LADDADE DEN!
sup niggas!
hej biffN!
eller?
är det verkligen....
....biffN?
nice
visste ni att?
HAHAHAHAHAHAH fuck you ronaldo gay
jag hatar att se dig ledsen älsk! jag älskar dig messi!♥
Fan messi, älskar dig så mycket!!♥
oäkta barca fans säger - MESSI hur fan kunde du missa straffen?
jag säger- shit happens, alla missar en straff någon gång. ily♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela