Påsklovsskola del1.

Publicerad 2012-04-10 22:11:32 i

Hej på er!♥
Idag vaknade jag 8 då åt jag frukost och sen klädde jag på mig och borsta tänderna och allt.
Vid 8:50 drog jag till skolan och när jag kom till skolan mötte jag Petra där då gick vi till Engelska klassrummet och där jobbade vi med Engelska ungefär 11:50 slutade vi då gick jag hem i stormen.. Fan vad det regnade och blåsde, dog nästan. :( När jag kom hem gjorde jag smoothie (2dl äpplejuice, 2dl vanilj youghurt, några hallon, några blåbär & några jordgubbar) tog lite för mycket hallon annars var den super! :D
Asså jag har varit på påsklovsskola idag, vilket jag ska imorgon också.
Sitter och tittar på Big brohter just nu.
Vi hörs imorgon! ;)
Pussar!♥
Haha vilken sötis!
Hej Petra!
TJA
Hata.
TJAAA!!
Läraren bjöd på bröd, smör, ost, juice, frukt & godis! :D
kvartsfinal på söndag!!!
FYFAN ÄLSKAR!!!!!!
BARA BAJARE!
gRÖN & VIT TILLSAMMANS ÄR VI HAMAMRBY!
skål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sara Johansson

15 årig tjej från Stockholm. bäst i världen. peace

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela